Lijn abonnement

26 April 2026

Lijn abonnement

Goed nieuws voor onze regio!

Inwoners van Beveren-Kruibeke-Zwijndrecht kunnen voortaan met hun abonnement van De Lijn ook opstappen op de trein in hun eigen gemeente. Een belangrijke stap vooruit, want zo moeten pendelaars zich niet eerst verplaatsen naar Linkeroever.
👍 Dat is absoluut positief en iets waar we op hebben aangedrongen.
❗ Maar er is ook een belangrijke kanttekening: deze regeling geldt enkel voor wie zijn abonnement vóór 4 april heeft gekocht.
Door de laattijdige communicatie vallen heel wat mensen vandaag uit de boot. Dat is moeilijk uit te leggen en voelt oneerlijk.
We blijven dit opvolgen, want iedereen verdient een werkbaar alternatief om de Schelde te kruisen.